Akoestiek in een showroom is van groot belang. Klanten en verkopers moeten in alle rust met elkaar kunnen communiceren. Daar bij moeten ze elkaar goed kunnen verstaan en niet worden afgeleid door andere gesprekken die letterlijk hoorbaar zijn.
Zodra je merkt dat de verstaanbaarheid slecht is in jouw showroom of dat andere gesprekken en geluiden hard doorklinken dan heeft de showroom een slechte akoestiek. Ofwel er is sprake van een echo of galm.
De akoestiek kan verbetert worden door geluidsabsorberende materialen toe te passen in de showroom. Van belang is daarbij om eerst te bepalen hoeveel de nagalm is. Dat kan door een nagalmtijdmeting. Aan de hand hiervan kan bepaald worden hoeveel en welke absorberende materialen er toegepast moeten worden.
Allkoestiek neem je aan de hand en doorloopt alle stappen om tot een goede akoestiek te komen. Door alle stappen te doorlopen kunnen wij de akoestische oplossingen ook garanderen en komen wij tot de eindstreep. Rust in jouw showroom.
Iedere situatie vraagt om een oplossing die past bij jouw ruimte en het budget. Samen vinden we altijd een geschikte akoestische oplossing die leidt tot het gewenste comfort.