Akoestiek op orde in winkel voor bruidsmode

Omgeving

Winkel

Locatie

Rotterdam

Ruimte

Winkel
  • Verlichting geïntegreerd in de akoestische elementen
  • Prettige akoestische omgeving om mooie jurk uit te zoeken
  • Zowel backlight als downlighters geven een extra dimensie

Grootste winkel voor bruidsmode in Europa

Op 10 november 2012 is in Rotterdam, de grootste bruidsmodezaak van Europa genaamd Weddings geopend.

Weddings heeft een oppervlakte van maar liefst 950 m2, hierdoor kunnen we spreken van de grootste bruidszaak van Europa! Weddings heeft een bijzonder uitgebreide collectie met alle toonaangevende merken in alle prijsklassen. Bij Weddings zijn ze van mening dat ook de bruidsmode mee moet gaan met de innovatie van de winkelervaring en de dromen van de ''nieuwe bruid". Internet en sociale media spelen hierbij een grote rol. Weddings heeft daarom ook de nieuwste innovaties op het gebied van winkelinrichting toegepast, waardoor het voor elke bruid een ultieme beleving zal worden.

Service en comfort staan hoog in het vaandel

Service en comfort is bij Weddings prioriteit. Weddings heeft ruime privé pasruimten zodat de bruid met haar familie en vrienden in een rustige omgeving de ultieme bruidsjurk kan uitkiezen met de hulp van een professioneel opgeleide styliste. Om de geslaagde dag van de bruid met haar familie af te sluiten kan zij het glas heffen in de eigen champagnebar.

Akoestiek werd niet vergeten

Allkoestiek werd drie maanden voor de opening van de winkel door een interieurarchitect benadert. Daarbij kwam een duidelijke wensenlijst om de hoek. Uiteraard met stip bovenaan de akoestiek, op voorhand was te voorzien dat hier een probleem zou ontstaan. Daarnaast een mooie verdeling van de elementen in de vakken van het plafond met onderling gelijke afstanden. En een compleet verlichtingsplan met spots naar beneden gericht en op de voorzien van backlight. Allkoestiek pakte deze akoestische uitdaging graag aan. En kon dit totale plaatje aanbieden. Het resultaat in deze winkel mag er zijn. Na de eerste fase voor de opening was men zo tevreden over de akoestiek maar ook over de uitstraling dat men direct na de opening ook de speciale privé paskamers heeft voorzien van de akoestische elementen met verlichting.

Neem gerust ook een kijkje op de website www.weddings.nl

Mijn motto tijdens het hele planningsproces is: "Zeg wat je doet en doe wat je zegt!"

Zo weet een klant op ieder moment wat hij van ons kan verwachten.

Advies vragen
Leon: "Slim plannen zorgt voor tevreden klanten."
Mailchimp nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze ontwikkelingen!

Ontvang 4x per jaar onze nieuwsbrief met

  • Tips voor betere akoestiek
  • Projecten in beeld en geluid (hoor zelf het verschil!)
  • Onze nieuwste producten en het laatste nieuws

 

 
 
[empty]